Bafra TSO’ da Modern Pazarlama Yönetimi Eğitimi Gerçekleşti.
Bafra Ticaret ve Sanayi Odası Toplantı Salonunda gerçekleÅŸtirilen toplantıyı OMÜ Ä°ktisadi ve Ä°dari Bilimler Fakültesi Yrd. Doç. Dr. Yetkin Bulut sundu.
Yrd. Doç. Dr. Yetkin Bulut sunumunda; “Pazarlama modern yaÅŸamın ayrılmaz bir parçasıdır. Günlük yaÅŸamımızda hepimiz markete gider, reklamları izler, fiyatları karşılaÅŸtırır, pazarlık yapar ve satış elemanları ile uÄŸraşır, çeÅŸitli mal ve hizmetler arasında seçim yapar ve beÄŸendiÄŸimiz ürünleri satın alırız. Dolayı ile bizler ÅŸu veya bu ÅŸekilde, tüketiciler olarak pazarlama faaliyetlerinde etkilenmekteyiz ve pazarlama denilen büyük sistemin birer parçalarıyız” dedi.
Bulut 3 Bölüm halinde verdiÄŸi eÄŸitimde slayt sunumunun yanı sıra konu ile ilgili çeÅŸitli videolara da yer vererek DeÄŸiÅŸen Pazar Dinamikleri, Pazar stratejileri, MüÅŸteri Merkezli Yönetim Amaçları, Yeni Küresel Pazarlarda Rekabet Gücü Kriterleri, Yeni Ekonomi: e-ekonomi, Pazarlama Yönetim Süreci, Stratejik Pazarlama Süreci, Misyon ve Vizyon Belirleme, Pazarlama Planlaması, Ä°ÅŸletme Analizi, Finansal Analiz, Rekabet Stratejisi, Sektör ve Rekabet Analizi, Rakip Firma Analizi, Ä°ÅŸletme Varlık ve Yeteneklerinin Ölçülmesi, MüÅŸteri Analizi, Tüketici Satın Alma Kararına Nasıl Varır, Rekabet Konumlandırma konularını iÅŸleyerek, soru cevap, eleÅŸtiri, görüÅŸ alarak eÄŸitime son verdi.