BafraTSO'da MarkalaÅŸma EÄŸitimi
Bafra T.S.O Toplantı Salonunda gerçekleştirilen toplantıyı OMÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yrd.Doç.Dr. Yetkin Bulut sundu.
Bulut toplantıda,’’Markalaşma kültürünü yaratan şey, tüm kurumsal stratejilerinin bir bütün olarak ürüne odaklanması sonucu oluşur. Bu anlamda markalaşma kültürü, markalaşma stratejilerinin toplamından ibarettir. Kalite, yönetim, pazarlama, finans, müşteri ilişkileri stratejileri bir bütün olarak bir markayı yaratır.’’şeklinde açıklamalarda bulundu.
3 Bölüm halinde verilen Eğitimde, Ürün ve Marka Ayrımı, Üründen Markaya Geçiş Süreci, Marka Yaratma Süreci, Marka Yaşatma / Marka Değeri Oluşturma, Marka Sembolleri (görsel, işitsel, söylemsel), Marka Yaşatmada Reklamın Önemi konularında bilgi verildi.
Eğitime çok sayıda iştirakçi katıldı.