Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi
Bafra Ticaret ve Sanayi Odası BaÅŸkanlığı’ndan
Günümüzde yeni müÅŸteriler bulma ve mevcut müÅŸterileri elinde tutma yetisi ÅŸirketlerin geleceÄŸini belirleyen en önemli faktörlerdir. MüÅŸteri iliÅŸkileri yönetiminin önemli baÅŸarı kriterlerini ise müÅŸteri edinme oranını artırırken, mevcut müÅŸteri kayıplarını azaltmak oluÅŸturur.
Odamızca 14.04.2012 Cumartesi günü saat 13:00 de tarihinde “MüÅŸteri Ä°liÅŸkileri Yönetimi” konulu eÄŸitim programı gerçekleÅŸtirilecektir.
Tertiplenecek eÄŸitime Katılmak isteyen üyelerimiz veya iÅŸyerlerinde çalıştırdıkları satış temsilcilerinin iletiÅŸim ve organizasyon açısından Odamız Bilgi Ä°ÅŸlem MemurluÄŸuna 11.04.2012 saat 16:00’ya kadar aÅŸağıdaki katılım formunu doldurarak elektronik olarak ,fax, e-posta ve elden iletmeleri önemle rica olunur.
EĞİTİMCİ
Yrd.Doç.Dr.Yetkin BULUT
OMÜ ÖÄŸretim Görevlisi
Elektronik BaÅŸvuru için Tıklayınız..
Katılım Formu için Tıklayınız.
Ayhan AVCI
Bilgi Ä°ÅŸlem Memuru
Bafra Ticaret ve Sanayi Odası
Tel.: 0362 543 10 75 (pbx)
Fax : 0362 543 12 75
info@bafratso.org.tr
www.bafratso.org.tr