Pazarlama ve Üretim Yönetimi Eğitimi
BAFRA TÄ°CARET VE SANAYÄ° ODASI BAÅžKANLIÄžINDAN
Ä°ÅŸletmeler tüketici satın alma davranışının hangi yönde ÅŸekillendiÄŸini ve satın alma kararı sürecini bilme ve pazarlama stratejisini o yönde belirlemek zorundadır. Satın alma kararı vermede çok sayıda ihtiyaçlar, bu ihtiyaçları karşılamada farklı ürün seçenekleri, kararla ilgili zaman ve bütçe kısıtları ve en önemlisi farklı tüketici deÄŸer tutum ve kiÅŸilikleri bu karmaşık yapıya neden olan etkenlerdir.
Tüketici pazarları geniÅŸ bir coÄŸrafi alana yayılmış ve genellikle birim başına satın alma miktarları az olan pazarlardır. Bu pazarlarda yer alan çok sayıdaki satış noktasından tüketicilere kolayda mallar, beÄŸenmeli mallar ve özelliÄŸi olan mallar pazarlanır.
Bu amaç ile Odamızca “Pazarlama ve Üretim Yönetimi” konulu eÄŸitim programı planlanmıştır.
Tertiplenecek eÄŸitime Katılmak isteyen üyelerimiz veya iÅŸyerlerinde çalıştırdıkları temsilcilerinin iletiÅŸim ve organizasyon açısından Odamıza 20.10.2016 PerÅŸembe günü saat 17:00’ye kadar aÅŸağıdaki katılım formunu doldurarak elektronik olarak iletmeleri önemle rica olunur.
EĞİTİMCİ
Yrd.Doç.Dr. Evrim ERDOÄžAN
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sürekli EÄŸitim Merkezi
EÄŸitimin;
Yeri / Tarihi / Saati :
Bafra Ticaret ve Sanayi Odası Toplantı Salonu
22.10.2016 Cumartesi - 13:00