YÃœKLENÄ°YOR

Hakkımızda

Bafra Ticaret ve Sanayi Odası; 1903 yılında Eski Belediye Caddesinde kuruldu. O yıllarda tütün yetiÅŸtiriciliÄŸinde Bafra Türkiye'nin en önemli merkezi konumundaydı. Yerli ve Yabancı Tütün Tüccarlarının yöreye çok sık gelmesi ve ihracat nedeni ile oluÅŸan ihtiyaca cevap verebilmesi amacıyla kurulmuÅŸtur.Zaman…

Devamı

Ä°letiÅŸim Bilgileri

Telefon

0362 543 10 75
0362 542 58 48

E-Posta

info@bafratso.org.tr

Adres

Hacınabi Mah. Tekel Cd. No:53- Bafra/SAMSUN

Muhasebe



Mehmet Can AKAR
akar@bafratso.org.tr


Görevleri;
  • Odanın yıllık gelir ve gider dengesinin saÄŸlanması
  • Ãœye aidat ve munzam aidatlarının muhasebeleÅŸtirilmesi
  • Oda muhasebe kayıtlarının tutulması, tediye ve mahsup fiÅŸlerinin imzalanması
  • Bütçe gelir ve giderlerine iliÅŸkin evrakların hazırlanması
  • Bütçe dahilin de harcamaların kontrolünün saÄŸlanması
  • Yıl sonu muhasebe verilerinin hazırlanması
  • Hesapları Ä°nceleme Komisyonu gündemine iliÅŸkin hazırlık yapmak, toplantı davetiyelerinin ve gündeminin üyelere zamanında gönderilmesini saÄŸlamak, bu toplantılara ait tutanakları düzenlemek, karar özetlerini tutmak ve imzalamak, organ toplantılarına iliÅŸkin hazirun cetveli devam çizelgelerini tutmak ve karar defterlerini, karar özetlerini ve toplantılar için elektronik cihazlarla yapılan kayıtları muhafaza etmek.
  • Banka ve diÄŸer firmaların iÅŸlemlerinin takip edilmesi, gerektiÄŸinde banka ve ilgili firmaların ekstrelerinin temin edilmesi ve gerekli mutabakatın saÄŸlanması
  • Odanın mali birikimlerinin yönetim kurulu kararlarına göre çeÅŸitli finansal araçlar kullanılarak deÄŸerlendirilmesi
  • Personelin maaÅŸ, ikramiye, fazla mesai, vergi iadesi gibi alacaklarını hesaplanması, saÄŸlık ile ilgili faturalarının kontrol edilmesi ve ödenmesi, meclis ve yönetim kurulu ve diÄŸer komisyon üyelerinin huzur haklarının, harcırah bordrolarının tanzimi ve ödenmesi
  • Vezne hesapların kontrol edilmesi
  • Odanın ihtiyaçlarına göre satın alma iÅŸlemlerinin yürütülmesi
  • Bina, demirbaÅŸ kayıtlarının tutulması, DemirbaÅŸların saklanmasını saÄŸlamak, arÅŸiv malzemelerini muhafaza etmek, saklama süresi sona eren arÅŸiv malzemelerinin imhasını yapmak,
  • Aylık mizanı ve aktarma taleplerini hazırlamak, hazırlık bütçesini, gelir tablosunu, kesin mizanı ve kesin hesabı yapmak ve bunları yönetim kuruluna sunmak.
  • 6. Ay ve 12. Aya ait altı aylık ve yıllık mali tabloları hazırlayarak Yönetim kuruluna sunmak,
  • Güncel, ekonomik, sosyal ve kültürel raporlar hazırlanması
  • Basın bildirilerinin hazırlanması,  Oda ile ilgili haberlerin takibinin ve dosyalama iÅŸlemlerinin yapılması
  • Yönetim Kurulu BaÅŸkanının randevularının düzenlenmesi ve kaydının tutulması,
  • Önemli Gün ve Gecelere iliÅŸkin mesaj, haber ve sosyal medya duyurularını yapmak,
  • Sigortacılık iÅŸlemlerini yürütmek,
  • Ä°cra Ä°ÅŸlerini yürütmek,
  • 5174 sayılı Kanun ile kendisine verilen görevleri; iÅŸlerin yürütülme ÅŸekil ve usullerinin,  temsil ile imza yetkilerinin belirtildiÄŸi ve iÅŸleyiÅŸe iliÅŸkin esasların yer aldığı iç yönergesi (TOBB tarafından 06.05.2006 tarih ve 21781 sayı ile onaylı ve 16759 sayılı yazı ile deÄŸiÅŸiklik yapılan), TOBB Akreditasyon Kılavuzu ve Ä°SO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemleri kriterlerine göre yerine getirmektedir.
  • Oda Sicil Memuru, Sanayi ve Dış Ticaret Memuru ve Muemalat Memurlarının izinli olduÄŸu günlerde görevlerini yürütmek,

PaylaÅŸ :